021 _ 669 669 00 info@raymon24.com اللغة العربية
رزرو
هتل شهریار تبریز
تاریخ ورود
1403/02/29
تاریخ خروج
1403/02/30
مدت اقامت
1 روز

هتل شهریار تبریز

Shahriar Tabriz Hotel

آدرس هتل شهریار تبریز

تبریز، ابتدای جاده ائل گلی، هتل بین‌المللی شهریار
نظری تاکنون ثبت نشده
تعداد طبقه
10
تعداد اتاق
202
ساعت ورود
14
ساعت خروج
12

 هتل شهریار تبریز در ابتدای جاده ائل گلی قرار دارد. از ویژگی‌های هتل شهریار چشم‌انداز زیبای آن می‌باشد.

تضمین بهترین قیمت در رایمون 24
تضمین ارائه کیفیت بالای خدمات
بهترین پلتفرم جستجوی هتل
پاسخگویی از 8 الی 23
حتی روزهای تعطیل

رزرو هتل - اطلاعات اتاق ها

هتل شهریار تبریز

تمامی مبالغ به صورت ریال می باشد.
نوع اتاق
تخفیف کل
ظرفیت (نفر)
نفر اضافه
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
1 روز
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق 1 نفره بزرگ BB (صبحانه - اتاق)
تخفیف کل
37%
ظرفیت (نفر)
1
نفر اضافه
0
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
12,000,000 7,500,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق 2 نفره (دبل) BB (صبحانه - اتاق)
تخفیف کل
43%
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
1
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
15,000,000 8,500,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق 2 نفره (توئین) BB (صبحانه - اتاق)
تخفیف کل
43%
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
1
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
15,000,000 8,500,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
سوئیت 2 نفره دیپلمات BB (صبحانه - اتاق)
تخفیف کل
50%
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
0
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
20,000,000 10,000,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق 3 نفره BB (صبحانه - اتاق)
تخفیف کل
47%
ظرفیت (نفر)
3
نفر اضافه
1
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
23,000,000 12,000,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
سوئیت 4 نفره (دوخوابه) BB (صبحانه - اتاق)
تخفیف کل
46%
ظرفیت (نفر)
4
نفر اضافه
2
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
30,000,000 16,000,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
سوئيت پرزیدنتال 2 نفره BB (صبحانه - اتاق)
تخفیف کل
46%
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
0
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
50,000,000 27,000,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
انتخاب حداقل یک اتاق الزامی است

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات هتل شهریار تبریز

 ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها در صورتی که اهل شهر تبریز نباشند امکان‌پذیر می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه با نامه اماکن امکان‌پذیر است.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان، بین 6 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم‌بها و بالای 8 سال نفر اضافه محاسبه می‌‌گردد.

رزرو هتل

رزرو هتل شهریار تبریز با بهترین قیمت

 هتل شهریار تبریز در ابتدای جاده ائل گلی قرار دارد. این هتل در سال 1386 افتتاح گردید و دارای 10 طبقه و تعداد 202 باب واحد اقامتی است. از ویژگی‌های هتل شهریار چشم‌انداز زیبای آن می‌باشد.

یکی از بهترین مقاصد گردشگری و توریستی در ایران و بخصوص در ایام تابستان استان آذربایجان شرقی و البته مرکز استان آن شهر تبریز می باشد. شهر تبریز به دلیل آن که در نزدیکی کوه های سهند قرار گرفته است دارای آب و هوای خنک بوده و در ایام تابستان نسیم خنک سبب طراوت و شادابی اهالی شهر می گردد. مسافرین بسیاری با وجود آن که زبان اهالی این شهر را ندانسته باز هم شهر تبریز را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده و سعی دارند که چند روزی را در یکی از هتل های خوب و معروف این شهر بگذرانند.

با وجود آن که شهر تبریز به عنوان یک شهر مدرن و امروزی شناخته می شود ولی با این حال اهالی محله هنوز هم تفکرات سنتی خود را حفظ کرده اند. در شهر تبریز خوشبختانه جاذبه های گردشی و تاریخی فراوانی وجود دارد که هر کدام از آن ها به عنوان یک جاذبه برای گردشگر و توریست شناخته می شود. اگر به عنوان یک توریست و گردشگر وارد شهر تبریز می شود مهمترین مسئله انتخاب هتل خوب با امکانات درجه 1 می باشد که باید توجه داشته باشید که در شهر تبریز هتل های مختلف و حتی هتل آپارتمان های زیادی وجود دارد ولی برخی از هتل ها هر چند گران باز هم لذت دیگری داشته و توجه افراد بسیاری را به خود جلب می نماید، شهریار تبریز هم از آن دسته از هتل ها است.

 

اطلاعات مفید درباره هتل شهریار تبریز

این هتل خوشبختانه در نزدیکی یکی از مهمترین و زیباترین جاذبه های تاریخی و گردشی شهر تبریز به نام ائل گلی (ایل گلی) قرار دارد و همین امر سبب افزایش میهمانان هتل شهریار گردیده است. هتل شهریار تبریز در ابتدای بلوار ائل گلی (بلوار شهید باکری) قرار دارد و مجهز به بهترین و لوکس ترین امکانات برای پذیرایی از گردشگران عزیز می باشد خوشبختانه این هتل علاوه بر موقع استراتژیکی و مناسبش دارای آب و هوای بسیار دلپذیری بوده و نسیم خنک صبحگاهی جانی دوباره به انسان می دهد. این هتل لوکس در سال 1386 و در فصل تابستان مورد بهره برداری قرار گرفت .

یکی از ویژگی های یک هتل خوب مکان یابی مناسب آن است که کمک بزرگی به گردشگران و توریست های آن شهر می نماید به عبارت دیگر هر چه یک هتل به جاذبه های تاریخی و گردشی آن شهر نزدیکتر باشد میزان قدرت جاذبه اش بیشتر بوده و همین امر سبب می شود تا از میهمانان زیادی پذیرایی نماید. خوشبختانه هتل بین المللی 5 ستاره شهریار تبریز در قلب شهر تبریز واقع شده و به جاذبه های گردشگری نظیر ائل گلی، بوستان باغلار باغی، محله ولیعصر و... نزدیک می باشد. البته ناگفته نماید بیشتر جاذبه های گردشی شهر تبریز در بخش تاریخی و بازار آن قرار دارد ولی خوشبختانه توسط ایستگاه مترو خیام و همچنین وجود ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در نزدیکی هتل می توان در اسرع وقت خودتان را به جاذبه های تاریخی مرکز شهر برسانید.

 

دسترسی های هتل بین المللی شهریار تبریز

همانطور که گفته شد موقعیت قرارگیری و مکان یابی هتل شهریار تبریز بسیار عالی بوده و همین امر سبب می شود تا بتوان به راحتی به بیشتر مکان های گردشی و تاریخی شهر دسترسی پیدا نمایید. خوشبختانه در نزدیکی هتل شهریار ایستگاه مترو، تاکسی و اتوبوس برای جابجایی مسافرین عزیز در نظر گرفته شده است و همچنین دسترسی این هتل به فرودگاه و اماکن دولتی در سطح شهر تبریز بسیار آسان می باشد. هتل بین المللی شهریار از سمت شمال به توانیر جنوبی، از سمت جنوب به خیابان الهی پرست، از سمت شرق به بلوار شهید باکری و بلوار ملکی تبریزی و از سمت غرب به بلوار دکتر حسابی و خیابان الهی پرست محدود می گردد.

 

امکانات کامل هتل بین المللی شهریار

یکی از مهمترین بخش های هر هتلی توجه به امکانات آن است که سبب می شود یک هتل در حد هتل های 5 ستاره ایران شناخته شود. خوشبختانه هتل شهریار تبریز با امکاناتی که ارائه می دهد جزء رده هتل های بین المللی شهر تبریز و در سطح دنیا شناخته شده است. هتل 5 ستاره شهریار 6 اتاق کنفرانس و سالن همایش، آمفی تئاتر با گنجایش 580 نفر، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان در تمامی بخش های هتل، رستوران های مجلل کاکتوس و چشم انداز، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، کتابخانه، مرکز خرید، آتلیه، آسانسور، زنگ هشدار، اپراتور، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی شاپ، نمازخانه، خدمات CIP، خدمات ویژه معلولین، مجموعه های ورزشی جداگانه برای بانوان و آقایان، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، کافی نت، خانه داری 24 ساعته، خشکشویی، سالن زیبایی، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان و اتاق VIP دارد.

 

رستوران ها و کافه های هتل شهریار تبریز

همانطور که در بخش های قبلی ذکر گردید از امکانات هتل شهریار وجود دو رستوران شیک و مجلل و همچنین وجود یک کافی شاپ در هتل بین المللی شهریار است. دو رستوران کاکتوس و چشم انداز جزء رستوران های شیک شهر تبریز محسوب شده که مکان مناسبی برای گردهمایی های خانوادگی برای صرف ناهار و شامی لذیذ می باشد، همچنین پخش موسیقی آرام و دلنشین در فضای رستوران کافی شاپ به جذب میهمانان عزیز بسیار کمک می نماید. چشم انداز بسیار زیبایی از شهر تبریز سبب خاص شدن رستوران های هتل شهریار گردیده است. در رستوران چشم انداز این هتل انواع غذاهای ایرانی و دسرهای لذیذ سرو شده همچنین در رستوران کاکتوس انواع غذاهای محلی را می توانید سفارش بدهید.

 

انواع اتاق ها و سوئیت های هتل شهریار تبریز

در هتل بین المللی شهریار می توان انواع اتاق و سوئیت ها با ویژگی های خاص و چشم اندازهای عالی مشاهده نمایید. در این هتل همانطور که گفته شد 250 اتاق و سویئت وجود دارد که شامل اتاق تک نفره، اتاق دابل، اتاق دو نفره دیلاکس، اتاق سه نفره، سوئیت دیلاکس، سوئیت دیپلمات، سوئیت Executive و سوئیت پرزیدنتال است. از امکانات اتاق ها می توان به روم سرویس، آباژور، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، میز تحریر، یخچال، چای ساز، حمام، صندوق امانات، اینترنت، آب رایگان، سیستم اطفاء حریق، رخت آویز، مبلمان، دراور، کمد لباس و... اشاره نمود.

 

جمع بندی نظرات مشترک بین مسافران هتل شهریار تبریز

1.خوشبختانه در بین نظرسنجی ها و نظرات میهمانان هتل شهریار تبریز ثابت شده است که بیشتر مسافران از نظر نظافت هتل و برخورد کارکنان بسیار راضی بوده و بیشترین امتیاز را به این دو بخش اعطا کرده اند.

2. دومین امتیاز مربوط به بخش های خدمات پذیرش، تجهیزات اتاق، کیفیت غذا و نوشیدنی، خدمات عمومی و امکانات هتل و تجهیزان سرمایشی و گرمایشی امتیاز مناسبی داده و از این نظر هم از هتل راضی بوده اند.

3. متاسفانه برخی از افراد عقیده دارند که قیمت هتل بسیار بالا بوده و اعتقاد دارند که  این میزان قیمت باید کمتر گردد تا گردشگران بیشتری این هتل را برای اقامت چند روزه خود انتخاب نمایند.

امکانات

هتل شهریار تبریز

امکانات ورزشی و تفریحی
جکوزی
سونا
سالن بدنسازی
ماساژ
استخر رایگان
سالن ها
سالن همایش
سالن تشریفات
سالن کنفرانس
سالن اجتماعات
سالن آمفی تئاتر
ویدئو کنفرانس
سالن جلسات
رستوران و کافی شاپ
رستوران بوفه
کافی شاپ
رستوران
خدمات رسانه‌ای و اینترنت
ماهواره
تلویزیون در لابی
اینترنت
شارژ وسایل الکتریکی در لابی
خدمات ویژه
دستگاه ATM
فروشگاه
امكانات برای معلولين
صندوق امانات
business center
تبدیل ارز
خدمات
روم سرویس
خدمات پارکینگ و ماشین
اجاره ماشين
پارکینگ

فواصل

هتل شهریار تبریز ( 13 مورد )

فاصله تا فرودگاه 27 دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 32 دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری 15 دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد جامع 19 دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد کبود 12 دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک ائل گلی تبریز 7 دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه آذربایجان 20 دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه قاجار 22 دقیقه با ماشین
فاصله تا مقبره‌الشعرا 9 دقیقه با ماشین
فاصله تا کلیسای سنت استپانوس 3 ساعت با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 13 دقیقه با ماشین
فاصله تا بیمارستان ولیعصر 5 دقیقه با ماشین
فاصله تا کلانتری 14 ، 15دقیقه با ماشین