021 _ 669 669 00 info@raymon24.com اللغة العربية
رزرو
هتل آسمان اصفهان
تاریخ ورود
1403/02/29
تاریخ خروج
1403/02/30
مدت اقامت
1 روز

هتل آسمان اصفهان

Aseman Hotel Esfahan

آدرس هتل آسمان اصفهان

اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی
نظری تاکنون ثبت نشده
تعداد طبقه
13
تعداد اتاق
100
ساعت ورود
14
ساعت خروج
12

 هتل آسمان اصفهان دارای چشم‌انداز بسیار زیبا از زاینده‌رود، اقامتی به‌ یادماندنی را رقم می‌زند. دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی اصفهان و مراکز دیدنی شهر موجب محبوبیت این هتل میان مسافران اصفهان شده است.

تضمین بهترین قیمت در رایمون 24
تضمین ارائه کیفیت بالای خدمات
بهترین پلتفرم جستجوی هتل
پاسخگویی از 8 الی 23
حتی روزهای تعطیل

رزرو هتل - اطلاعات اتاق ها

هتل آسمان اصفهان

تمامی مبالغ به صورت ریال می باشد.
نوع اتاق
تخفیف کل
ظرفیت (نفر)
نفر اضافه
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
1 روز
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق یک تخته یک تخته
تخفیف کل
6%
ظرفیت (نفر)
1
نفر اضافه
0
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
16,730,000 15,620,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق دو تخته برای یک نفر یک تخته
تخفیف کل
7%
ظرفیت (نفر)
1
نفر اضافه
0
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
21,300,000 19,700,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق دو تخته توئین دو تخته توئین
تخفیف کل
8%
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
1
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
25,760,000 23,500,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق دو تخته دبل دبل
تخفیف کل
10%
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
1
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
25,760,000 23,000,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق دو تخته رو به رودخانه دو تخته توئین
تخفیف کل
5%
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
1
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
25,760,000 24,370,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
سوئیت یک خوابه دو نفره دبل
تخفیف کل
10%
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
2
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
33,460,000 30,000,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
آپارتمان دو خوابه دو نفره دبل
تخفیف کل
14%
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
2
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
37,310,000 32,000,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
سوئیت رویال دونفره دبل
تخفیف کل
ندارد
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
3
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
39,230,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
انتخاب حداقل یک اتاق الزامی است

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات هتل آسمان اصفهان

 

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12 
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد شد.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع است.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی است.
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.

رزرو هتل

رزرو هتل آسمان اصفهان با بهترین قیمت

 اگر میل آن را دارید که بر فراز زاینده رود و بام اصفهان، بگردید، هتل آسمان اصفهان را تجربه کنید. همچنین اگر به عنوان سفر کاری یا تجاری به اصفهان آمدید و یا می خواهید وقت و هزینه‌تان را بیشتر صرف گشت و گذار در خود اصفهان کنید (و نه محو شدن در معماری هتل‌هایی چون هتل عباسی)، این هتل را در اولویت‌هایتان قرار دهید.

 

معرفی هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان در سال 1384 به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای 13 طبقه و حدود 100 باب اتاق می‌باشد که با چشم‌انداز بسیار زیبا از زاینده‌رود، اقامتی به‌یادماندنی را رقم می‌زند. موقعیت مکانی ویژه این هتل و قرارگیری در حاشیه زاینده‌رود و همچنین دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی اصفهان و مراکز دیدنی شهر موجب محبوبیت این هتل میان مسافران اصفهان شده است.

این هتل  یک ساختمان 13 طبقه‌ی بلند است که نمای دل‌انگیز زاینده رود، آن را منحصر به فرد کرده است. شاید عاملی که باعث شده است آسمان بر سر زبان‌ها بیفتد، رستوران گردان این هتل باشد. به طبقه‌ی یازدهم هتل که می‌روید، هیجان تجربه‌ی گردش بر فراز آسمان اصفهان، به واسطه‌ی رستوران گردان شما را دربر می‌گیرد که می‌توانید همزمان غذای سنتی یا فرنگی میل کنید. فست فود و کافی‌شاپ هتل هم از کیفیت خوبی برخوردار است که هرموقع هوس بستنی یا چای و قهوه کردید، سری به آن بزنید.

 

ویژگی‌ها و امکانات تفریحی هتل آسمان اصفهان

هتل دارای سونا و استخر و جکوزی بوده و پیشنهادم این است از قسمت ماساژ هتل هم پس از استخر استفاده کنید. خشک‌شویی و تاکسی سرویس 24 ساعته، آماده خدمات به میهمانان است. قرارداشتن هتل در مرکز شهر باعث شده است تا به سایر مکان‌های دیدنی اصفهان دسترسی خوبی داشته باشید.

هتلی بسیار تمیز با امکانات رفاهی و سرویس مینی بار و یخچالی پر از تنقلات بسته بندی شده به همراه سرویس چای و از همه مهم‌تر، اینترنت و شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای باعث می‌شود لحظه‌ای احساس بیکاری در هتل نکنید. (معمولا بازه‌ای در سفر وجود دارد زمانی که به همراه سایرین در حال استراحت در هتل‌، سوئیت یا ویلا هستید، درحالی‌که منتظر اجرای برنامه‌ی گشت و گذار نشسته‌اید، با پدیده‌ی حوصله سررفتن، وسط مسافرت روبرو می‌شوید. احتمالا شما هم این تجربه را از سر گذرانده‌اید.) در نتیجه می‌توانید با خیال راحت ساعت‌ها در این هتل سپری کنید وفیلم سینمایی ببینید. سرویس‌دهی در این هتل رضایت شما را تامین خواهد کرد.

 

راهنمای انتخاب اتاق‌های هتل آسمان اصفهان: هتل آسمان دارای 4 سالن با ظرفیت مختلف و 93 اتاق بوده که شامل اتاق یک تخته و دو تخته و سه تخته، آپارتمان و رویال سوئیت می‌باشد. اتاق‌ها از همه‌ی امکانات رفاهی از جمله اینترنت، سرویس‌دهی شبانه روزی، سیستم تهویه، یخچال پر از خوراکی‌ و تلویزیون، کلیدهای کارتی برخوردار است. البته در اتاق‌های دو و سه تخته، گاوصندوق هم به امکاناتش اضافه می‌شود. یک فضای تروتمیز و نقلی کوچک و چیدمانی گرم را شاهد خواهید بود. رنج قیمت اتاق‌ها از 250000 تومان آغاز می‌شود.

اگر آپارتمان را انتخاب می‌کنید، مشکل روشن و خاموش کردن پریزها را نخواهید داشت، چرا که کلیدها، کارتی هستند. دارای مینی‌بار بوده و تلویزیون متصل به ماهواره، می‌باشد. درنتیجه حوصله‌تان سر نخواهد رفت.

اما درنهایت اگر می‌خواهید از فضای هتل، نهایت استفاده و لذت را ببرید و از طرفی، کاملا به زاینده رود و زیبایی شب‌های اصفهان مشرف باشید، سوئیت‌های رویال را انتخاب کنید که علاوه بر امکانات رفاهی دارای چشم‌انداز بهتری هستند و فضای بیشتری نیز دارند. 

اگر نظر من را بپرسید می‌گویم برای انتخاب اتاق در این هتل دو گزینه را در نظر بگیرید: یکی اینکه اتاق‌تان دارای پنجره باشد (دل‌تان نگیرد خدایی نکرده) و دوم اینکه رو به خیابان نباشد. (سر و صدای ماشین و خیابان ممکن است برای افرادی که بسیار حساس هستند به گوش برسد.) بهتر است درماه‌های خلوت سال به این هتل بیایید تا شلوغی لابی هتل و مشکلات پارکینگ، امان‌تان را نبرد.

 

پارکینگ هتل آسمان اصفهان: شاید بخش چالش برانگیز هتل آسمان، پارکینگ این هتل باشد که با یک مجتمع خرید مشترک بوده و کمتر از تعداد اتاق‌ها می‌باشد و ممکن است از این بابت کمی به مشکل بخورید. اگر بار یا فرد ناتوان و سالمند همراه‌تان است بهتر است جلوی درب هتل نگه دارید و سپس برای پارک ماشین به پارکینگ بروید. چرا که پارکینگ دارای آسانسور نیست. البته اگر خودرو همراه‌تان نیست برای گشت و گذار می‌توانید ماشین هتل را اجاره کنید. 

 

برخورد پرسنل هتل آسمان اصفهان: هتل چهار ستاره‌ آسمان، با پرسنل خوش‌اخلاق و متعدی که دارد، 24 ساعت شبانه‌روز آماده‌ی پاسخگویی نیازهای میهمانان‌شان هستند.

 

کیفیت غذاهای هتل آسمان اصفهان: با وجود 4 ستاره بودن، کیفیت غذا و منو و امکانات رفاهی که دراختیارتان قرار می‌دهند، دست کمی از هتل پنج ستاره ندارد. این هتل از نظر قیمت و کیفیت، مقرون به صرفه است. اگر به دنبال یک فضای دلنشین و ترتمیز و غذاهای باکیفیت و پرسنلی خوش‌برخورد هستید و از سویی می‌خواهید از نظر مالی مناسب و همچنین دسترسی به سایر نقاط گردشگری اصفهان برایتان مهیا باشد، هتل آسمان، گزینه‌ی مناسبی است. 

 

موقعیت جغرافیایی هتل آسمان اصفهان

هتل چهار ستاره و دلنواز اصفهان که همچون نگینی تا دل آسمان اصفهان قد برافراشته است، یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر است. جایی که با اقامت در آن، از یک سو رودخانه زاینده‌رود و از سوی دیگر چشم‌انداز شهر اصفهان چشم‌هایتان را نوازش می‌کند. با اقامت در این هتل با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی که دارد، دسترسی‌تان به فرودگاه بین‌المللی اصفهان و مراکز تفریحی و جاذبه‌های دیدنی این شهر، بسیار راحت است. همین عامل باعث محبوبیت این هتل در میان گردشگران و مسافران شده است.

 

مکان‌های تاریخی تفریحی اطراف هتل آسمان اصفهان

هتلی که برای اقامت انتخاب کردید، در مرکز شهر اصفهان قرار گرفته است. از این رو به انواع مراکز تجاری و جذابیت‌های تاریخی دسترسی راحتی دارد. از جذابیت‌های تاریخی نزدیک به این هتل می‌توان به هشت بهشت و سی و سه پل اشاره کرد که با ماشین نهایتاً ۵ دقیقه‌ای به مقصد می‌رسید.

فرودگاه بدر در ۲۰ دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته است. تا ایستگاه راه‌آهن هم نهایتاً ۳۰ دقیقه فاصله دارید. ترمینال صفه و کاوه هم در ۲۰ دقیقه‌ای شما قرار گرفتند. در نتیجه اگر به قصد سفر کاری به اصفهان آمدید، هتل آسمان به‌خاطر دسترسی مناسبی که به جاهای دیدنی و مسافربری شهر دارد گزینه مناسبی است. فاصله هتل از نمایشگاه بین‌المللی نیز نهایتاً ۱۵ دقیقه است. برای رفتن به باغ پرندگان اصفهان هم بازه ۱۰ دقیقه‌ای را از هتل در نظر بگیرید. در نهایت یک اصفهان است و یک عمارت عالی‌قاپو که در فاصله زمانی ۱۰ دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته است. 

نوبت خرید و گشت‌وگذار در بازار اصفهان هم که رسید، با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به بازار اصفهان برسید. بازار قیصریه نیز در ۱۵ دقیقه‌ای از هتل قرار گرفته است. در نتیجه به‌راحتی می‌توانید خریدهای پایان سفرتان را انجام دهید. برای بازدید از منارجنبان و کلیسای وانک نیز بازه 10 الی 15 دقیقه‌ای را در نظر بگیرید.

در صورتی هم که برای کویر گردی به اصفهان آمدید، در نظر داشته باشید که بازه زمانی نهایتاً 5 ساعت تا رسیدن به کویر مصر پیش رو دارید، و برای کویر چوپانان نهایتاً 3 ساعت و ۳۰ دقیقه است. در صورتی که قصد اسکی سواری بر فراز کوه‌های اصفهان را داشتید تا پیست اسکی فریدون‌شهر هم 2 ساعت و ۳۰ دقیقه راه دارید.

 

حدود قیمت اتاق‌های هتل آسمان اصفهان

بسته به نوع اتاقی که در هتل آسمان اصفهان انتخاب می‌کنید، قیمت اتاق متفاوت است. برای اقامت در این هتل در نظر داشته باشید که بازه قیمتی هتل از حدود 600 هزار تومان آغاز شده و تا 1.400 میلیون تومان نیز ادامه دارد. البته شما می‌توانید این هتل را با بالاترین تخفیف و کمترین قیمت از رایمون  رزرو کنید. بازه قیمتی هتل آسمان در رهی نو از حدود 400 هزار تومان آغاز شده و تا 1.300 میلیون تومان نیز ادامه دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید سفری به‌صرفه به اصفهان داشته باشید، می‌توانید رزرو هتل خود را از رهی نو انجام دهید. 

 

رزرو آنلاین هتل آسمان اصفهان در رایمون

برای رزرو هتل آسمان اصفهان کافیست وارد سامانه رزرواسیون آنلاین رایمون شوید و هتل آسمان را انتخاب کنید. بعد از خواندن مشخصات هتل و نظر کاربرانی که قبل از شما در هتل اقامت داشتند، می‌توانید با توجه به شرایط، اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. پشتیبانی رایمون به همراه ضمانت بیشترین تخفیف، خیال‌تان را از بابت رزرو هتل آسمان با بهترین قیمت راحت می‌کند. 

 

 

امکانات

هتل آسمان اصفهان

امکانات ورزشی و تفریحی
جکوزی
فضایی برای پیاده روی
ماساژ
استخر رایگان
سالن ها
سالن همایش
سالن تشریفات
سالن کنفرانس
ویدئو کنفرانس
رستوران و کافی شاپ
رستوران فرنگی
کافی شاپ
رستوران
رستوران گردان
خدمات رسانه‌ای و اینترنت
ماهواره
اینترنت
خدمات ویژه
دستگاه ATM
امكانات برای معلولين
صندوق امانات
business center
تبدیل ارز
خدمات
روم سرویس
خدمات پارکینگ و ماشین
اجاره ماشين
پارکینگ

فواصل

هتل آسمان اصفهان ( 28 مورد )

فاصله تا فرودگاه شهید بهشتی 46 دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه بدر 22 دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 24 دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری کاوه 19 دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری صفه 19 دقیقه با ماشین
فاصله تا سی‌وسه پل 4 دقیقه با ماشین و 24 دقیقه پیاده
فاصله تا باغ پرندگان 11 دقیقه با ماشین
فاصله تا آتشگاه 9 دقیقه با ماشین
فاصله تا عمارت عالی‌قاپو 9 دقیقه با ماشین
فاصله تا کاخ چهل ستون 8 دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار اصفهان 9 دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد امام 8 دقیقه با ماشین
فاصله تا کاخ هشت بهشت 5 دقیقه با ماشین و 30 دقیقه پیاده
فاصله تا میدان نقش جهان 14 دقیقه با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 14 دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار قیصریه 16 دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد شیخ لطف اله 19 دقیقه با ماشین
فاصله تا پل خواجو 9 دقیقه با ماشین
فاصله تا کلیسا و موزه وانک 8 دقیقه با ماشین و 16 دقیقه پیاده
فاصله تا منارجنبان 13 دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد سید 11 دقیقه با ماشین
فاصله تا مناره چهل دختران 23 دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه بانو امین 13 دقیقه با ماشین
فاصله تا کویر مصر 5 ساعت و 14 دقیقه با ماشین
فاصله تا کویر چوپانان 3 ساعت و 23 دقیقه با ماشین
فاصله تا پیست اسکی فریدون شهر 2 و 27 دقیقه با ماشین
فاصله تا کلانتری 19 کاوه 18 دقیقه با ماشین
فاصله تا بیمارستان کاشانی 9 دقیقه با ماشین