021 _ 669 669 00 info@raymon24.com اللغة العربية
رزرو
هتل بین المللی تبریز
تاریخ ورود
1403/02/29
تاریخ خروج
1403/02/30
مدت اقامت
1 روز

هتل بین المللی تبریز

Tabriz International Hotel

آدرس هتل بین المللی تبریز

تبریز، فلکه دانشگاه
نظری تاکنون ثبت نشده
تعداد طبقه
5
تعداد اتاق
130
ساعت ورود
14
ساعت خروج
12

  رزرو هتل بین المللی تبریز به دلیل وجود امکانات کامل تفریحی و دارا بودن بهترین استانداردهای غذایی و خدماتی دنیا از پرطرفدارارترین هتل های 4 ستاره تبریز محسوب میشود.

تضمین بهترین قیمت در رایمون 24
تضمین ارائه کیفیت بالای خدمات
بهترین پلتفرم جستجوی هتل
پاسخگویی از 8 الی 23
حتی روزهای تعطیل

رزرو هتل - اطلاعات اتاق ها

هتل بین المللی تبریز

تمامی مبالغ به صورت ریال می باشد.
نوع اتاق
تخفیف کل
ظرفیت (نفر)
نفر اضافه
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
1 روز
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق 1 نفره بزرگ BB (صبحانه - اتاق)
تخفیف کل
33%
ظرفیت (نفر)
1
نفر اضافه
0
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
5,950,000 3,980,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق 2 نفره (توئین) BB (صبحانه - اتاق)
تخفیف کل
33%
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
1
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
7,950,000 5,300,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق 2 نفره (دبل) BB (صبحانه - اتاق)
تخفیف کل
33%
ظرفیت (نفر)
2
نفر اضافه
1
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
7,950,000 5,300,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
نوع اتاق
اتاق 3 نفره BB (صبحانه - اتاق)
تخفیف کل
33%
ظرفیت (نفر)
3
نفر اضافه
0
صبحانه رایگان
جمع پرداختی
11,000,000 7,300,000
امتیاز باشگاه مشتریان
تعداد اتاق
انتخاب حداقل یک اتاق الزامی است

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات هتل بین المللی تبریز

 ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو هتل

رزرو هتل بین المللی تبریز با بهترین قیمت

 در خیابان اصلی مرکز شهر یعنی خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه ساختمان عریضی را می‌بینید که قدمتش از نمای بیرونی‌ و معماری دلنشین آن مشخص است. از هرکسی که آدرس هتل را بپرسید آوازه این هتل چهار ستاره برای انتخاب آن شما را مطمئن می‌کند. اگر  شب به هتل رسیدید که نورپردازی بیرونی ساختمان در ترکیب با معماری باشکوه آن، شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در روز نیز ساختمان با طراحی منحصر به فردش در این خیابان به چشم می‌آید.

امکانات هتل بین المللی در تبریز

معماری هتل، معماری اصیلی است که قدمت آن به سال 1351 برمی‌گردد. البته این هتل در سال 1395 بازسازی شده است. تلفیق معماری سنتی و مدرن با هتل همان کاری را کرده است که باعث می‌شود برای چندمین بار نیز هتل بین المللی تبریز را انتخاب کنید. ساختمان پنج طبقه هتل چهار ستاره بین المللی تبریز، با ظرفیت 130 اتاق آماده استقبال گرمی از شما است.

از محوطه اصلی و سرسبز بیرون هتل که با یک استخر چند گوشه با دو مجسمه دلفین در داخل آن تزیین شده است، عبور کرده از در اصلی که وارد لابی می‌شوید. شکوه و فضای بزرگ به همراه نورپردازی و دکوراسیون لابی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ستون‌های بلند چوبی و لوسترهای شکیل به همراه چوب‌بری‌های روی دیوار، توجه شما را جلب می‌کند. در هر قسمت این لابی با ظرفیت 40 نفر مبل راحتی قرار داده شده است. اینترنت و تلویزیون در لابی قرار دارد.

وعده صبحانه برایتان رایگان است و تنوع آن حسابی اشتهایتان را تحریک می‌کند. حتی اگر جزو آن دسته از افراد باشید که اول صبحی میل به صبحانه ندارند، با دیدن منوی متنوع صبحانه هتل چهار ستاره بین المللی تبریز، میل پیدا خواهید کرد. اگر در فصل بهار یا تابستان در این هتل اقامت داشتید پیشنهاد می‌کنم حتما صبحانه‌تان را در فضای باز هتل که کنار استخر و محوطه سرسبز و خوش آب و هوای بیرون لابی طراحی کردند، میل کنید. جذابیت سفرتان چند برابر می‌شود!

رستوران هتل بین المللی تبریز: در طبقه همکف هتل، رستوران 200 نفره هتل با میز و صندلی‌های چوبی قرار گرفته که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی و گیاهی را به دو صورت سلف سرویس یا آماده می‌توانید میل کنید. البته کیفیت صبحانه هتل به نسبت ناهار و شام آن بهتر است. بعد از اینکه غذای محلی خوشمزه در رستوران هتل میل کردید می‌توانید بعدازظهرتان را در کافی شاپ هتل با یک نوشیدنی گوارا در محوطه باز  هتل در زیر سایه کنار آبشار استخر، بگذرانید.

اتاق های هتل بین المللی تبریز

هتل دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سوئیت سه تخته و کانتکت است. چیدمان هر اتاق به نحوی است که با ورودتان حس آرامش دلچسبی شما را در برمی‌گیرد. اگر سوئیت یا کانتکت را که برای تعداد بالای 4 نفر مناسب است، انتخاب کردید، فضای آن طوری است که حس می‌کنید در خانه خودتان هستید.

تخت‌ها راحت و بلند هستند و برای کسانی که در سفر دچار بی خوابی هستند، بسیار مناسب است. کف اتاق‌ها موکت شده که رنگ آن در ترکیب با رنگ کاغذ دیواری هر اتاق که اغلب به رنگ قهوه‌ای هستند، فضای گرم و امنی به محیط بخشیده است. تمام امکانات یک هتل چهار ستاره را در اتاق‌ها خواهید دید. امکانات هتل بین المللی تبریز مثل ماهواره، تلفن، تلویزیون ال سی دی، دراور، کمد لباس، چیلر، اسپیلت، رخت آویز، سشوار، مبلمان، میز و صندلی، آباژور، وسایل بهداشتی مثل حوله، خمیر دندان، شامپو، صابون، مسواک، شانه و ... از جمله امکانات اتاق‌ها است. همچنین از بابت نگهداری اشیا با ارزش و قیمتی نیز خیالتان راحت باشد چرا که صندوق امانات در اتاق‌ها تعبیه شده است.

از بابت اینترنت هم خیالتان راحت باشد، به صورت رایگان و نامحدود در اتاق‌ها وجود دارد منتها سرعت آن ممکن است کمی تداخل ایجاد کند. سرویس بهداشتی در اتاق‌ها به صورت فرنگی است. در صورتی که قصد استفاده از سرویس ایرانی دارید می‌توانید از سرویس موجود در طبقات یا لابی استفاده کنید. رنج قیمت اتاق‌ها از شبی 300 هزار تومان تا حدود یک میلیون تومان ادامه دارد منتها در بازه تخفیف می‌توانید کمتر از این مبلغ اتاق رزرو کنید. نمای دید اتاق‌ها به سمت محوطه سرسبز و گل کاری شده هتل است.

نظرات در مورد هتل بین المللی تبریز

هتل تمیز و برخورد پرسنل فوق العاده مودب و حرفه‌ای بود. اتاق‌ها بزرگ و صبحانه از تنوع خوبی برخوردار هستند. دسترسی عالی هتل، آرامش و تمیزی اتاق‌ها، فضای باز و دلباز محوطه و برخورد خوب پرسنل، شما را نسبت به انتخاب‌تان مطمئن می‌کند. در کل اگر از سرعت اینترنت و قیمت بالای رستوران و تاکسی سرویس چشم پوشی کنیم، این هتل، خاطره سفر خوشی را برایتان به جا می‌گذارد.

اگر ماشین، همراه‌تان است پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت 60 خودرو کارتان را راه می‌اندازد. اگر هم ماشین ندارید، تاکسی سرویس هتل در خدمت شما است. البته به نسبت ممکن است هزینه‌اش بالا باشد که همان با مترو یا بی آرتی جابه جا شوید، برایتان به صرفه‌تر است. موقعیت قرارگیری هتل در خیابان امام خمینی به گونه‌ای است که نزدیک به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید قرار گرفته است. مترو فلکه دانشگاه نیز نزدیک هتل قرار دارد.

امکانات

هتل بین المللی تبریز

رستوران و کافی شاپ
کافی شاپ
رستوران
خدمات رسانه‌ای و اینترنت
اینترنت
خدمات ویژه
صندوق امانات
business center
خدمات
روم سرویس
خدمات پارکینگ و ماشین
پارکینگ
تاکسی سرویس

فواصل

هتل بین المللی تبریز ( 11 مورد )

فاصله تا فرودگاه 29 دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه‌آهن 27 دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد جامع 9 دقیقه با ماشین
فاصله تا مسجد کبود 9 دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک ائل گلی 19 دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه قاجار 7 دقیقه با ماشین
فاصله تا مقبره‌الشعرا 7 دقیقه با ماشین
فاصله تا کلیسای سنت استپانوس 3 ساعت با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی 12 دقیقه با ماشین
فاصله تا بیمارستان 29 بهمن، 4 دقیقه با ماشین
فاصله تا کلانتری 1،4 دقیقه با ماشین