021 _ 669 669 00 info@raymon24.com اللغة العربية

پیکاپ ویزا

 

پیکاپ ویزا چیست؟

پیکاپ ویزا یا همان پیکاپ پاسپورت، فرآیندی می باشد که افراد متقاضی دریافت ویزا، پس از انجام اقدامات لازم برای اخذ ویزای کشور مورد نظر، به منظور صرفه جویی در زمان و همچنین، هزینه های مربوطه تمایل ندارند به کشور مربوطه سفر کنند و یا اینکه ممکن است به دلایل دیگری نیز، نتوانند این سفر را داشته باشند از این رو می توانند از فرآیند پیکاپ ویزا، استفاده نمایند.

پیکاپ ویزا، به اینصورت انجام می پذیرد که متقاضیان، می توانند از طریق انتخاب کارگزار و ارائه پاسپورت و مدارک مورد نیاز به آن، جهت پیوست ویزا به پاسپورت خود، اقدامات لازم را با کمترین هزینه و صرف کردن وقت انجام دهند که تیم پشتیبانی آژانس مسافرتی و گردشگری رایمون، این خدمات را با سریع ترین زمان و هزینه مناسب برای افراد متقاضی، انجام می دهند.

نیاز است بدانید زمان انجام فرآیند پیکاپ ویزا، به هیچ عنوان نیاز به حضور شخص، نبوده و کارگزار به راحتی پاسپورت شخص را به سفارت کشور مورد نظر، انتقال داده و سپس، به همراه ویزا، آن را به متقاضی تحویل خواهد داد. همچنین، لازم است افراد، به این موضوع توجه داشته باشند که در واقع این عملیات، به دلیل اینکه کشور های مختلف، از جمله کانادا، آمریکاو انگلیس، به دلالیل گوناگونی، در کشور ما دارای سفارت خانه و یا حتی کنسولگری فعال نمی باشند انجام می شود.
 
پیکاپ ویزا چیست
 
 
متقاضیان، می توانند جهت پیکاپ ویزا کانادا، آمریکا از طریق راه های ارتباطی زیر با آژانس مسافرتی و گردشگری رایمون تماس بگیرند.
 
شماره تلفن : 02186090144
 
 
شماره واتس اپ : 09053813857